Індивідуальний
план роботи
під час
карантину
з 13. 04 – 24.
04. 2020
вчителя
історії та правознавства Томашгородської ЗОШ І-ІІ ст. №3
Жабчик Ірини Володимирівни
№/ п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
|
1
|
13.04
|
1. Перевірка контрольних робіт.
2. Розробка та розсилка
завдань для учнів 5,6,7,8, 9, класів з
історії та правознавства
3. Онлайн консультації з
учнями і батьками з питань дистанційного навчання
|
9. 00 – 10. 30
10.30 – 11.00
11. 00 – 13. 00
|
Освітня платформа «На урок»
|
|
2
|
14.04
|
1. Розробка та розсилка тестових завдань учням 6 - 9 класів
2. Онлайн консультації з
учнями 9 класу підготовка
3. Розробка і розміщення матеріалів на блозі
|
9. 00 – 10. 00
10. 00 – 12. 00
12. 00 – 13. 00
|
Інтернет-ресурси
Освітня платформа
«На урок»
Фейсбук, Блог
|
|
3
|
15.04
|
1. Знайомство з новинками педагогіки та методики на сайтах
"Всеосвіта" та "На урок"
2. Опрацювання фахової
літератури
|
9. 00 – 10. 00
10. 00 – 13. 00
|
Освітні платформи
«Всеосвіта», «На урок»
Інтернет-ресурси
|
|
4
|
16.04
|
1. Перегляд матеріалів на сайті "Всеосвіта"
з теми" Навчальні ігри: знахідка на будь-який урок"
2. Онлайн консультації з
учнями 5 класу
3. Робота з батьками учнів щодо дотримання вимог карантину
|
9. 00 – 11. 00
11. 00 – 13. 00
|
Інтернет-ресурси
Освітня платформа
«На урок»
Фейсбук, Телеграм
|
|
5
|
17.04
|
1. Робота з документацією (фіксування результатів роботи
учнів)
2. Онлайн консультації з учнями індивідуального навчання
|
9. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00
12. 00 – 13. 00
|
Індивідуальні консультації в телефонному режимі
|
|
6
|
21.04
|
1. Перегляд вебінара
«Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми
потребами»
2. Пошук інтерактивних завдань для учнів 6 – 11 класів
3. Опрацювання фахової літератури
|
9. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00
12. 00 – 13. 00
|
Освітні платформи
«Всеосвіта», «На урок»
Інтернет-ресурси
|
|
7
|
22.04
|
1. Ознайомлення з функціональними можливостями додатків
Google для налагодження
взаємодії між учасниками освітнього процесу
2. Розробка тестових завдань для учнів 6 – 9 класів
|
9. 00- 10. 00
10. 00 – 13. 00
|
Освітні платформи
«Всеосвіта», «На урок»
Інтернет-ресурси
|
|
8
|
23.04
|
1. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі.
2.Фіксування результатів роботи учнів
3. Індивідуальні консультації з батьками, щодо
організації дистанційного навчання
|
9. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00
12. 00 – 13. 00
|
Індивідуальні
консультації в телефонному режимі
|
|
9
|
24.04
|
1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного
навчання та ознайомлення з ним учнів
2.Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі.
3.Поновлення блогу
|
9. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00
12. 00 – 13. 00
|
Індивідуальні
консультації в телефонному режимі
Інтернет-ресурси
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар