Календарне планування з всесвітньої історії 8 клас
Календарне планування з історії України 8 клас
Календарне планування з історії рідного краю 7 клас
Календарне планування з історії рідного краю 6 клас
Календарне планування з історії 6 клас
№
уроку
|
Години
|
Дата
|
Зміст навчального матеріалу
|
Примітки
|
1
|
1
|
Вступ: історія як наука та
шкільний предмет
|
||
2
|
1
|
Практичне заняття 1. Лічба
часу в історії стародавнього
світу.
|
||
Розділ І. Життя людей за
первісних часів
Тема. Початок історії. Виникнення
людини та її розселення
на земній кулі
|
||||
3
|
2
|
Початок
історії. Виникнення людини та її розселення
|
||
4
|
1
|
Зародження мистецтва та релігійних вірувань
|
||
5
|
1
|
Заняття
та спосіб життя первісних людей
|
||
6
|
1
|
Суспільна
організація та організація влади за первісних часів
|
||
7
|
1
|
Трипільська
культура на землях України
|
||
8
|
1
|
Практичне заняття 2. Основні стоянки та
пам’ятки первісних людей на території України
|
||
9
|
1
|
Урок
контролю і корекції навчальних досягнень
|
||
Розділ ІІ.
Цивілізації Давнього Сходу
Тема. Давній Єгипет
|
||||
10
|
1
|
Виникнення
Єгипетської держави
|
||
11
|
1
|
Практичне заняття 3. Міфи та релігія Давнього
Єгипту.
|
||
12
|
1
|
Господарське,
суспільне та повсякденне життя давніх єгиптян. Розквіт і занепад Єгипту
|
||
13
|
1
|
Освіта, наукові
знання, образотворче мистецтво та архітектура давніх єгиптян
|
||
14
|
1
|
Урок
контролю і корекції навчальних досягнень
|
||
Тема.
Цивілізації Передньої Центральної Азії.
Кімерійсько-скіфський світ |
||||
15
|
1
|
Найдавніші
держави Дворіччя
|
||
16
|
1
|
Фінікійські
міста-держави. Ізраїльсько-Іудейське царство
|
||
17
|
1
|
Великі
імперії Західної Азії
|
||
18
|
1
|
Кімерія
та Скіфія
|
||
19
|
1
|
Практичне заняття 4. Історичні
джерела про скіфів.
|
||
20
|
1
|
Урок контролю і корекції навчальних
досягнень
|
||
Тема.
Давні Індія та Китай
|
||||
21
|
1
|
Давня
Індія
|
||
22
|
1
|
Суспільне,
релігійне й культурне життя Давньої Індії
|
||
23
|
1
|
Піднебесна
імперія та перші володарі Давнього Китаю
|
||
24
|
1
|
Суспільне
та культурне життя давніх китайців
|
||
25
|
1
|
Практичне заняття 5. Писемність,
освіта та наукові
знання у Давньому Китаї
|
||
26
|
1
|
Урок
контролю і корекції навчальних досягнень
|
||
Розділ ІІІ.
Історія Давньої Греції
Тема. Становлення античної грецької цивілізації |
||||
27
|
1
|
Природа
та населення Давньої Греції
|
||
28
|
1
|
Практичне заняття 6. Давньогрецька
міфологія та релігія.
|
||
29
|
1
|
Мінойська
палацова цивілізація
|
||
30
|
1
|
Ахейська
палацова цивілізація
|
||
31
|
1
|
Давньогрецьке
суспільство за поемами Гомера. Виникнення грецьких полісів
|
||
32
|
1
|
Велика
грецька колонізація
|
||
33
|
1
|
Афінська
та Спартанська держави
|
||
34
|
1
|
Практичне
заняття 7. Побут
і виховання спартанців
|
||
35
|
1
|
Урок
контролю і корекції навчальних досягнень
|
||
Тема.
Антична грецька цивілізація класичної доби
|
||||
36
|
1
|
Греко-перські
війни (500–449 рр. до н.е.)
|
||
37
|
1
|
Розквіт
афінської демократії
|
||
38
|
1
|
Господарство та повсякденне життя
в Давній Греції
|
||
30
|
1
|
Освіта,
наука, виховання та сімейне життя в Давній Греції
|
||
40
|
1
|
Підкорення
Греції Македонією
|
||
41
|
1
|
Практичне заняття 8. Мистецтво
Давньої Греції.
|
||
42
|
1
|
Урок
контролю і корекції навчальних досягнень
|
||
Тема.
Доба еллінізму
|
||||
43
|
2
|
Утворення
імперії Александра Македонського
|
||
44
|
1
|
Практичне заняття 9.Історичні
джерела про Александра Македонського.
|
||
45
|
1
|
Елліністичні
держави в 4–2 ст. до н. е. Культура еллінізму
|
||
46
|
1
|
Практичне заняття 10. Суспільне,
господарське та повсякденне
життя в античних полісах на території України
|
||
47
|
1
|
Урок
контролю і корекції навчальних досягнень
|
||
Розділ ІV.
Історія Давнього Риму
Тема. Давній Рим за царської та республіканської доби |
||||
48
|
1
|
Природні
умови Італії та виникнення міста Рим
|
||
49
|
2
|
Римська
республіка 5 – середини 3 ст. до н. е.
|
||
50
|
2
|
Римська
республіка в 2 ст.
до н. е.
|
||
51
|
1
|
Релігія,
сім’я, виховання й господарство давніх римлян
|
||
52
|
1
|
Диктатура
Гая Юлія Цезаря
|
||
53
|
1
|
Практичне заняття 11. Історичний
портрет Гая Юлія Цезаря.
|
||
54
|
1
|
Урок
контролю і корекції навчальних досягнень
|
||
Тема.
Римська імперія
|
||||
55
|
1
|
Створення
Римської імперії. Правління Октавіана Августа
|
||
56
|
1
|
Римська
імперія в 1–2 ст.
|
||
57
|
1
|
Місто
Рим та повсякденне життя
його мешканців
|
||
58
|
1
|
Римська
імперія в 3–4 ст.
|
||
59
|
1
|
Виникнення
християнства
|
||
60
|
1
|
Практичне заняття 12. Культура
Давнього Риму.
|
||
61
|
2
|
Початок
Великого переселення народів та падіння Західної Римської імперії
|
||
62
|
1
|
Практичне заняття 13. Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх
слов’ян.
|
||
63
|
1
|
Урок
контролю і корекції навчальних досягнень
|
||
64
|
1
|
Узагальнення
до курсу: «Внесок народів стародавнього світу в історію людства. Роль
стародавнього періоду в історії
України»
|
Календарне планування з історії України 7 клас
№
|
Зміст навчального матеріалу
|
Години
|
Дата
|
Примітка
|
||
І семестр
|
||||||
1.
|
Історія України — складова європейської історії
|
1
|
||||
2.
|
Середньовічна історія України
|
1
|
||||
Розділ І. ВИНИКНЕННЯ
ТА СТАНОВЛЕННЯ РУСІ–УКРАЇНИ
|
||||||
3.
|
Східні слов’яни та їхні сусіди
|
1
|
||||
4.
|
Практичне
заняття. Витоки Київської Русі
|
1
|
||||
5.
|
Київська Русь за часів князя Ігоря та княгині Ольги
|
1
|
||||
6.
|
Князь Святослав і його походи
|
1
|
||||
7.
|
Урок контролю і корекції
навчальних досягнень учнів із теми «Виникнення та становлення Русі- України»
|
1
|
||||
Розділ ІІ. КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА
наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.
|
||||||
8.
|
Володимир Великий
|
1
|
||||
9.
|
Ярослав Мудрий
|
1
|
||||
10.
|
Практичне заняття.
Культура Київської Русі наприкінці Х ст. — у першій половині ХІ
ст.
|
1
|
||||
11.
|
Політичний і соціальний
устрій Київської Русі наприкінці Х ст. — у першій половині ХІ ст. Розвиток
господарства
|
1
|
||||
12.
|
Християнська релігія
і церква в житті давньоруського
суспільства
|
1
|
||||
13.
|
Урок контролю і корекції
навчальних досягнень учнів із теми «Київська держава наприкінці Х – у першій
половині ХІ ст.»
|
1
|
||||
Розділ ІІІ.
КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА
у другій половині
ХІ – першій половині ХІІІ ст.
|
||||||
14.
|
Київська держава за Ярославичів
|
1
|
||||
15.
|
Правління Володимира Мономаха
|
1
|
||||
16.
|
Політичне й соціально-економічне життя давньоукраїнських
князівств у середині ХІІ — першій половині ХІІІ ст.
|
1
|
||||
ІІ семестр
|
||||||
17.
|
Архітектура
й образотворче мистецтво в Київській Русі в другій половині ХІ — першій
половині ХІІІ ст.
|
1
|
||||
18.
|
Практичне заняття. «Слово
о полку Ігоревім» як історичне джерело»
|
1
|
||||
19.
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень
учнів із теми «Київська держава у другій половині ХІ ст. – у першій половині
ХІІІ ст.»
|
1
|
||||
Розділ IV. ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА
|
||||||
20.
|
Утворення Галицько-Волинської держави за Романа
Мстиславича
|
1
|
||||
21.
|
Монгольська навала на українській землі
|
1
|
||||
22.
|
Розквіт Галицько-Волинської держави за Данила Галицького
та його наступників
|
1
|
||||
23.
|
Практичне заняття. Галицько-Волинська держава
|
1
|
||||
24.
|
Правління Юрія І Львовича й останні галицько-волинські князі
|
1
|
||||
25.
|
Освіта,
мистецтво та церква в Галицько- Волинській державі
|
1
|
||||
26.
|
Урок контролю і корекції
навчальних досягнень учнів із теми «Галицько- Волинська держава»
|
1
|
||||
Розділ V. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ ВЕЛИКОГО КНЯЗІВСТВА
ЛИТОВСЬКОГО ТА ІНШИХ ДЕРЖАВ (друга половина ХІV – ХV ст.)
|
||||||
27.
|
Політичний статус українських земель у складі Великого
князівства Литовського й інших держав. Кревська унія 1385 р. та українські
землі
|
1
|
||||
28.
|
Держава Феодоро та Кримське ханство
|
1
|
||||
29.
|
Суспільне
життя в Україні
|
1
|
||||
30.
|
Господарське
життя в Україні
|
1
|
||||
31.
|
Особливості
розвитку культури українських земель у другій половині ХІV cт. — XV ст.
|
1
|
||||
32.
|
Практичне заняття. Українські землі
у складі Великого князівства Литовського та інших держав (друга
половина ХІV – ХV ст.)
|
1
|
||||
33.
|
Історія
рідного краю
|
1
|
||||
34.
|
Урок
контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Українські землі у
складі Великого князівства Литовського та інших держав (друга половина ХІV – ХV ст.)»
|
1
|
||||
35.
|
Узагальнення до курсу:
«Середньовічна історія України та її внесок у загальноєвропейську спадщину».
|
1
|
||||
Календарне планування з всесвітньої історії 7 клас
№
|
Тема
|
Години
|
Дата
|
Примітка
|
І семестр
|
||||
1.
|
Цивілізаційна спадщина Стародавнього
світу (повторення). Що і як вивчається в курсі історії Середніх віків
|
1
|
||
Розділ І. ПЕРШІ
СЕРЕДНЬОВІЧНІ ДЕРЖАВИ
|
||||
2.
|
Народження середньовічної Європи
|
1
|
||
3.
|
Утворення «варварських королівств».
Імперія Карла Великого
|
1
|
||
4.
|
Візантійська імперія
|
1
|
||
5.
|
Арабський світ
|
1
|
||
6.
|
Практичне
заняття. Середньовічний світ західної Європи
|
1
|
||
7.
|
Урок контролю і корекції
навчальних досягнень учнів із теми «Перші середньовічні держави»
|
1
|
||
Розділ ІІ. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СВІТ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ
|
||||
8.
|
Людина в Середньовіччі
|
1
|
||
9.
|
Середньовічне
європейське суспільство
Практичне заняття. Життя і традиції рицарів і селян
|
1
|
||
10.
|
Християнська церква V- ХІ ст.
|
1
|
||
11.
|
Місто в Середньовіччі. Повсякденне
життя людини в Середні віки
|
1
|
||
12.
|
Урок контролю і корекції
навчальних досягнень учнів із теми «Середньовічний світ Західної Європи»
|
1
|
||
Розділ III. ЄВРОПЕЙСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО І ДЕРЖАВИ В Х – ХV ст.
|
||||
13.
|
Північна Європа VІІІ-ХІ ст.
|
1
|
||
14.
|
Епоха христових походів
|
1
|
||
15.
|
Практичне
заняття. «Наслідки Хрестових походів».
|
1
|
||
16.
|
Середньовічні держави: від
роздробленості до станово-представницьких монархій
|
1
|
||
ІІ семестр
|
||||
17.
|
Франція у ХІ – ХV ст. Філіп ІV Красивий. Столітня війна.
|
1
|
||
18.
|
Англія в ХІ – ХV ст.
Вільгельм I Завойовник. Генріх ІІ Плантагенет. «Велика хартія вольностей».
Війна троянд.
|
1
|
||
19.
|
Німеччина
в Х–ХV ст.
|
1
|
||
20.
|
Країни басейну Середземного моря
|
1
|
||
21.
|
Урок
контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Європейське суспільство
і держави в Х – ХV ст.»
|
1
|
||
Розділ IV. МАТЕРІАЛЬНИЙ І ДУХОВНИЙ СВІТ
ЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ
|
||||
22.
|
Вплив Церкви на середньовічне суспільство
|
1
|
||
23.
|
Освіта, наукові дослідження та винаходи Середньовіччя
|
1
|
||
24.
|
Практичне заняття. Культура
Західної Європи в V-ХV ст.
|
1
|
||
25.
|
Раннє Відродження і гуманізм
|
1
|
||
26.
|
Архітектура і мистецтво
|
1
|
||
27.
|
Урок контролю і корекції
навчальних досягнень учнів із теми «Матеріальний і духовний світ
Європейського Середньовіччя»
|
1
|
||
Розділ V. КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ в Х – ХV
ст.
|
||||
28.
|
Держави Центральної та Східної Європи в Х–ХV ст.
|
1
|
||
29.
|
Новгородська боярська республіка. Александр Невський. Московська держава у ХІІ–ХV ст.
|
1
|
||
30.
|
Практичне заняття. Слов'яни та їхні сусіди
|
1
|
||
Розділ VI. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СХІД
|
||||
31.
|
Особливості розвитку країн Сходу. Середньовічна Індія
|
1
|
||
32.
|
Середньовічне суспільство Китаю
|
1
|
||
33.
|
Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ
|
1
|
||
34.
|
Урок
контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Країни Центральної та
Східної Європи в Х – ХV ст. Середньовічний Схід.»
|
1
|
||
35.
|
Узагальнення до курсу: «Середні
віки в історії людства».
|
1
|
Немає коментарів:
Дописати коментар